2015. december 21., hétfő

37. rész



Egy hét telt el a könyvtári kalandom után. Éppen ebédidő van és Violával beszélgetek. (Eddig is gyakran beszéltem vele, de sok minden mással is kellett foglalkoznom, így kissé elhanyagoltam.)


-És milyen érzés, hogy már egy hónapja jártok Arminnal? –kérdezte miközben beleszürcsölt az üdítőjébe.
-Egyszerűen hihetetlen, leírhatatlan érzés. Soha nem gondoltam volna, hogy ő is így érez irántam, nemhogy még járni is fogunk. –áradoztam- És nálad mi a helyzet? Hogy mennek a dolgok Alexyvel? –kérdeztem ravasz mosollyal.
-Hát… Sehogy.
-Pontosan mi van köztetek?
-Tudod miután elhívott a bálba azt hittem közelebb kerültünk egymáshoz. Na, jó egy kicsit közelebb kerültünk, de ennyi és még mindig ugyanúgy a barátzóna kellős közepén vagyunk. Beszélünk, meg minden, de gyakorlatilag semmi se történik. –vázolta fel Viola a helyzetet. Ekkor villant fel a kis lámpa a fejemben.
-Mi lenne…-kezdtem volna, de ekkor zörrenést hallottunk fentről és odanéztünk.
Amber állt az ablakban egy vödörrel a kezében, mögötte a barátnői hiénaként vihogtak.
Minden olyan gyorsan történt, mielőtt elfuthattunk volna Amber kiöntötte a vödröt, ami tele volt vízzel. A vödör tartalma pedig sebesen száguldott felénk.
Csak annyira volt időm, hogy a fejem fölé emeljem a kezemet és behunyjam a szemeimet.
Vártam, hogy a víz ránk fröccsenjen, de nem történt semmi. Ez Violának is feltűnhetett, mivel a nevemen szólogatott.
Kinyitottam a szemeimet és Violára néztem, aki a fejem fölé mutatott.
Felnéztem és akkor megláttam.
A víz a fejem fölött lebegett. Hirtelen ismerős fájdalom hasított a fejembe. Egy homályos kép jelent meg a fejemben és egy ismerős párbeszéd hangját hallottam.




-Nézzétek Lena mozgatja a vizet! –szólalt meg egy kislány hangja. Elly…
-Camilla gyere, ezt látnod kell! –ez már egy mélyebb, férfihang volt.
-Most már én is tudok játszani a vízzel.

Minden lassan elhomályosodott, még hallottam, ahogy Viola kiáltozik, de mintha víz alatt lettem volna a hangja alig ért el hozzám.
Valaki elkapott és a karjaiban tartott, ezek után már csak a sötétségre emlékszem.

Arminék házában ébredtem, az ágyam mellett ült Viola, Alexy és Armin.
-Lena, jobban vagy már? –kérdezte Viola, miközben felültem.
-Mi történt? –kérdeztem.
-Amber ránk öntötte a vizet, de te megakadályoztad, hogy a víz elérjen minket, aztán remegni kezdtél, annyit mondtál, hogy Elly, aztán elájultál.
Ekkor tűntek fel Alexyék a színen. Armin elkapott téged, Alexy pedig a földre irányította a vizet.
-Elly… -ismét annak az ismerős kislánynak a hangja csendült fel a fejemben.
-Ki azaz Elly, Lena? –kérdezte Armin. Próbáltam egy arcot társítani a hanghoz, de semmi. Gyerünk! Csak egy hajszál választ el a választól.
Annyira dühítő, csak egy kicsi kéne…
-Nem tudom.
-Hogy lehet az, hogy egyszerre két elemet is képes vagy irányítani? –kérdezte Alexy.
-Nem tudom. Csak egy régi emléket láttam, de az nem magyaráz meg semmit. -ekkor megcsörrent Alexy telefonja, beleszólt, majd kiment.
-Nem tudok róla, hogy a sötét angyalok két elemet tudnának irányítani. –mondta Armin.
-Én sem. –nézett rám tanácstalanul Viola.

Csendben gondolkodtunk míg Alexy be nem lépett.
-Armin, gáz van! Nagyon, nagyon nagy gáz van! –mondta Alexy.
-Mi történt? –kérdezte Armin.
-Alica kórházban van.

Folytatás következik..... 



2 megjegyzés: