2015. február 8., vasárnap

12. rész



-Igen. –felelte Lisander majd beengedett minket. Viola ismerte a járást így nem várta meg míg Lis becsukja az ajtót és elindult. (Lis jött utánunk.) Bementünk egy szobába, ami szerintem a nappali volt. Ott ült a kanapén Rosa, Leigh és az a személy, akire végképp nem számítottam, Alexy. Ledermedtem, most mit csináljak?

-Figyelj Lena semmi baj, Alexy más, mint a testvére, megoldjuk. –súgta oda nekem Viola, kicsit megnyugtattak a szavai. 

-Sziasztok! –mondtuk Violával egyszerre.

-Mi történt? Lena, mi van a szemeddel? -kérdezte Rosa.

-Mindjárt mindent elmondok… -Viola elmondott mindent.

-Alexy… Most te is utálsz? –mondtam remegő hanggal.

-Nem. Csak nem értem, hogy lehetsz az ami. –mondta Alexy, teljesen máshogy fogadta, mint Armin, semmi düh nem volt a szavaiban csak meglepettség.

-Hát, azt én sem. –mondtam, megnyugodtam, mert Alexy nem utál, nem akartam őt is elveszteni. Mondjuk jogosan haragszik Armin, hisz egy sötét angyal és egy vámpír végzett a szüleikkel… Várjunk csak, a szüleik! –Alexy? Hogyha a szüleiteket megölték, akkor, Armin kivel beszélt telefonon, mikor bekerültem a bandába? Csak, mert azt mondta a szüleivel. –kérdeztem.

-Szerintem akkor megbízást kapott, tudod Armin vízidomár és szörnyvadász egyben.

-Értem, de miért pont ezt mondta? -kérdeztem értetlenül.

-Nem akarta, hogy sajnáld. Ezért hazudott. –mondta Alexy. Picit bűntudatom van, de nem tehetek arról, ami vagyok.

-Szóval, Rosa tudnál segíteni Lena sebén? –kérdezte Viola.

-Persze, de ahhoz látnom kéne. –mondta majd Rosával leültünk a szőnyegre egymással szemben és levettem a szemkendőm. Rosa „Chh-egett” egyet, majd meg szólalt:

-Mély a seb, de fel tudom gyorsítani a gyógyulást. –mondta, majd megkérte Leighet, hogy hozzon valamilyen fura nevű cuccot. Rákente a szememre, majd elmormolt valamit. –Ráolvastam a főzetre így jövő héten már leveheted a kendőt, de addig vörös marad a szemed.

-Az legyen a legkisebb probléma, köszi. –mondtam mosolyt erőltetve magamra. –Szerintem most haza megyek, sok volt ez mára.

-Rendbe haza kísérünk. –mondta Rosa. Út közben végig beszélgettünk, azt is megbeszéltük, hogy holnap szólunk az igazgatónőnek. Most már én is járhatok külön órákra. Megtudtam, hogy Rosa boszorkány, Alexy vízidomár, mint Armin, Lis és a testvére pedig föld idomárok. Mikor a lakásomhoz értünk elbúcsúztunk egymástól, majd mentem aludni.

­*Másnap reggel*

Felkeltem lezuhanyoztam, felöltöztem, megreggeliztem majd elindultam az iskolába.

Mikor leszálltam a buszról Nathaniel és Viola már az iskola előtt vártak.

-Szia! –köszöntek.

-Sziasztok! –köszöntem vissza.

-Lena, Amber elmondta mi történt és Viola is kiegészítette. –mondta Nat, mire én bólintottam majd bementünk a suliba, leraktam a könyveimet és elindultunk a tanáriba.

A tanáriban megpillantottuk az igazgatónőt.

-Jó reggelt, igazgatónő! –köszöntünk kórusban.

-Jó reggelt, gyerekek! Mi járatban vagytok erre felé? –kérdezte.

-Lenáról, lenne szó igazgatónő, Lena is természetfeletti, ő egy sötét angyal. –mondta Nathaniel.

-Ez felettébb érdekes, Lena kisasszony megkérhetném, hogy változzon át? Csak bizonyíték képpen. –mondta érdeklődve az igazgatónő.

-Megpróbálok. –feleltem majd elmormogtam egy átváltozási varázsigét, amit még Rosa mutatott tegnap (gondolta, hogy ezt fogja kérni az igazgatónő). Sikerült, a szárnyaim elő jöttek.

-Miért nem szólt erről hamarabb Lena Smith? –kérdezte a diri.

-Mert tegnap változtam át először. –válaszoltam.

-Értem, akkor Nathaniel írassa be Lenát külön órákra és a többi klubbot is mutassa meg neki. –mondta a diri miközben visszaváltoztam.

-Rendben. –mondta Nat majd egyszerre elköszöntünk és elindultunk első órára.

A nap további része a megszokott kerékvágásban telt, kivéve azt, hogy Armin egy szót se szólt hozzám még a tekintetemet is kerülte, mikor pedig tekintetünk találkozott akkor is csak gyűlöletet láttam a szemében. Az órák után a DÖK-ös terem felé vettem az irányt, mivel meg kell beszélnem Nattal a külön órákat.

Kopogtam, majd benyitottam a terembe. Köszöntünk egymásnak majd Nat elmagyarázta milyen külön órákra kell, majd járnom, aztán elkezdtünk a klubokról beszélgetni. Végül a fegyverek és harci technikák klub mellett döntöttem.

-Akkor ezzel kész is lennénk, holnaptól járhatsz külön órákra és a klub tagjává válsz. –mondta Nathaniel.

-Rendben, köszi, a segítséget most megyek dolgoznom, kell. Szia! –mondtam majd miután ő is elköszönt elindultam munkába.

Mikor beértem hátra mentem, hogy átöltözzek.

-Szia, Lena! –köszöntött Misaki (egyik munkatársam és barátnőm).

-Hello, Misaki! A többiek?

-Mind szabadnaposak, rajtam meg rajtad kívül csak Rin van itt. Egyébként mi történt a szemeddel? –mondta. (Rin szintén egy munkatársam és barátnőm.)

-Hosszú sztori, volt egy kis balesetem egy ollóval. –válaszoltam. Elindultam kifelé és ekkor találkoztam Rinnel.

-Hali, Lena légyszi szolgáld már ki te a kettes asztalt, nekem most le kell adnom a rendelést. Majd később el kell mondanod mi történt a szemeddel, de most sietek. –mondta, én bólintottam majd hátra ment. Mosolyogva a kettes asztal felé vettem az irányt, de amikor megláttam kik ülnek ott rögtön lehervadt a mosoly az arcomról.



Mi van??? Amber és Armin????



       Folytatás következik…..
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése