2014. december 28., vasárnap

8. rész



-Szia! –köszöntem vissza Alexynek. –Armin?

-Még nem ért haza. Gyere, addig biciklizzünk!

-Oké. –majd megragadta a kezem és a biciklijéhez vezetett.


Elmentünk a kávézó felé, amerre dolgozom, majd vissza, közben jókat nevettünk. Mire visszaértünk már Armin is ott volt. Videó játékozás közben beszélgettünk:

-Nektek sosincsenek itthon a szüleitek? –tettem fel a kérdést, mert sokszor voltam már itt és eddig egyszer sem láttam őket.

-Az van, hogy…………… -mondta volna Alexy, de Armin közbe szólt. –későn szoktak hazaérni a munkájuk miatt. –Alexy furcsa pillantást vetett Arminra, már megint titkolóznak szuper.

-Oh, értem. –mondtam, majd folytattuk a játékot. Miért kell előttem titkolózni ezt nem értem, miért nem mondják el az igazat. Én nem erőltetem, ha majd el akarják mondani, elmondják.     

-Bocsi srácok most mennem kell. Sziasztok! –mondtam, majd elindultam Castielhez ma nála próbál a banda.

-Hali, Lena! Lisanderrel már csak téged vártunk! – köszönt Castiel.

-Szia, Cas! –bementünk és elkezdődött a próba. Emlékeztettem őket a halloweeni fellépésünkre. Jó próba volt.


Énekeltem Lisanderrel és gitároztam Castiellel. 

Mikor vége lett a próbának rohantam a kávézóba, mert nem sokára kezdődik a műszakom. Elég zsúfolt napirendem van, így, hogy dolgoznom is kell a suli és a próbák mellett.  

Szerencsére nem késtem el. Hétköznap (majd nem minden hétköznap) 1 és fél órát dolgozom itt, kibírható.


*Két héttel később*

Violával megbeszéltük, hogy nálam készülődünk és utána indulunk. Szerintem egész jó lett a jelmezünk:


Mikor beértünk a suliba Viola sok sikert kívánt majd elment, én elindultam a színpad mögé, ahol Cas és Lis már vártak. Cas behangolta a gitárját, majd miután Melody felkonferált minket elkezdtünk játszani. Megérte a sok próba, mivel szuperek voltunk. 


Violával beszélgettünk, mikor Alexy odajött hozzánk:
-Gyertek lányok, csináljunk egy képet. –mondta.

-Oké. –egyeztünk bele és Alexy elővette a telefonját. 


Beszélgettünk egy kicsit, majd kimentem az udvarra……………

--------------------------------------------------------------------------- Az órám csörgésére ébredem. Elmentem lezuhanyozni, majd felöltöztem és megreggeliztem. Hú, valami iszonyatosan fáj a fejem és … várjunk csak tegnap mikor jöttem haza? Emlékszem a halloweeni buliban voltam, csináltunk egy képet Arminékkal aztán… Ááá a fejem. Mindegy, majd meg kérdezem a többieket.

Beértem a suliba és elmentem a szekrényemhez, hogy kivegyem a könyveimet, mikor Amber neki nyomott a falnak.


-Hé! Azt hiszed, hogy csak úgy megúszod a tegnapit! –fenyegetett meg Amber. Nincs most kedvem leállni vele vitázni túlságosan is fáj a fejem.

-Amber, hagyj…. –mielőtt végig mondhattam volna minden elsötétült.



Folytatás következik…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése