2014. november 18., kedd

6.rész



Mit akarnak mondani? –futott át a gondolat a fejemen, mielőtt Lisander vagy Castiel elkezdett volna beszélni, végül Lisander szólalt meg:

-Mint tudjátok Castielel van egy bandánk és szeretnénk, valahogyan kicsit újítani rajta, ezért úgy döntöttünk, hogy beveszünk a bandába egy női énekest. Az énekes holnap suli után a tornateremben kerül kiválasztásra. Jelentkezni most óra után lehet. Bármelyik lány jelentkezhet. Ennyi.

Tehát ezt tervezte Castiel már értem. Azt akarja, hogy induljak és győzzem le Amber hercegnőt. Meg lesz. Óra után rögtön odamentem Cashez és Lishez (Cas=Castiel becézve, Lis=Lisander becézve).

-Szóval ezt tervezted. –mondtam Castielnek.

-Ja, miért baj? –válaszolta egy mosoly kíséretében.

-Nem és azért jöttem, hogy jelentkezzek. – mondtam.

-Rendben tessék, itt egy dalszöveg ezt adjuk mindenkinek, aki jelentkezni akar, ezt tanuld, meg holnapra ezt kell, majd énekelned. – mondta, majd átnyújtotta a lapot a szöveggel.

-Kösz. –mondtam, majd visszamentem a helyemre. A nap további része cselekmény mentesen telt.

*Másnap

Tegnap jól megtanultam a szöveget, de nagyon izgulok. Az izgalom miatt fél órával korábban keltem, ezért úgy döntöttem gyalog megyek iskolában.

Az idő viszonylag lassan telt, de elérkezett az idő. Az egész osztály a tornaterembe ment, ahol már Lis és Cas várt minket.(Utolsó óráról elkéredzkedtek, végülis csak Lisander, na, mindegy a lényeg, hogy utolsó órán felállították a cuccokat.) Először Amber énekelt, nem volt rossz, de elcsúszott néhány hang. Utána én következtem.



Folytatás következik…..

4 megjegyzés:

  1. Jó a sztori, nekem tetszik.1tanács: nagyon rövidek a részek.próbálj kicsit hosszabbakat írni.amúgy ügyi vagy, csak így tovább :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tanácsot és, hogy írtál. Megpróbálom megfogadni a tanácsodat.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Szia Niki Bn. Lehet h nem lehet meghallgatni,de fönt van még több mint 20 videó ugyan azzal a számmal. xD
      Bocsi, hogy csak most írok, de ma kezdtem olvasni xDD

      Törlés