2014. október 30., csütörtök

5. rész



-Te lennél az új csaj? –szólalt meg a szőke ismeretlen lány.


-Igen. Miért? –válaszoltam. Mi folyik itt?

lenne az, aki jobban énekel, mint én, na ne nevettessetek lányok. – mondta enyhe kuncogás kíséretében.

-Van három dolog, amit szeretnék kérdezni: 1: Ki vagy te? , 2: Miről beszélsz? és 3: Nem lehetne ezt elintézni szünetben? – mondtam. (Már elkéstem az óráról, szuper.)

-Ja, tényleg te még nem ismersz Amber vagyok, Castiel jövő beli barátnője és a lúzerek rémálma, azaz a tied is és rajtam kívül senki se énekelhet jól a lányok közül, megértetted? Meg, oké csak ezért tartottunk fel és most menj órára. – mondta, majd Lisa kinyitotta az ajtót Amber meg belökött rajta. Mikor sikerült visszaszereznem az egyensúlyomat észrevettem, hogy mindenki engem néz.

-J-Jó napot tanárnő. Elnézést a késésért. –mondtam remegő hanggal, mikor végre megmertem szólalni.

-Lena legközelebb próbálj meg az órám elejére ideérni és ne a közepén toppanj be a terembe. Ez az első alkalom ezért nem kapsz igazolatlant, de ne forduljon elő többet.

-Nem fog. –válaszoltam, majd leültem a helyemre.

Eltelt 3 perc az órából (mióta itt vagyok), mikor Castiel egy papírdarabot dobott át a mellettem lévő padból. Ez ált benne:

Mi volt ez a belépő?

Én rá írtam a választ, majd visszadobtam a papírt:

Lisa, Charlott, Capucine, meg egy csaj, Amber, aki a jövő beli barátnődnek állítja magát feltartottak.



Pár másodperccel később ismét hozzám került a papír:

Ó, szóval ez történt. Amber egy beképzelt liba, ő Nathaniel kis húga. Miről óhajtott beszélni veled?

Leírtam azt, amit értettem az óra előtti bájcsevejből:

Nagyjából ideges volt, mert tudok énekelni.

Mikor Castiel elolvasta egy mosolyt villantott, de nem írt semmit vissza. Mi járhat a fejében? Az óra többi része cselekmény mentesen telt. Óra után mindenki elindult az osztályterembe, mert ott lesz a következő óránk. Közben túlságosan is elmerültem a gondolataimban, ezért bele ütköztem valakibe. Gyorsan hátráltam egy lépést és bocsánatot kértem.

-Jaj! Bocsi nem figyeltem.

-Nem baj. Nem te vagy Lena, az új lány? –kérdezte az ismeretlen, feketehajú és kék szemű fiú.

-De én vagyok. Te ki vagy? –kérdeztem.
-Armin vagyok, osztálytársak vagyunk, de múlt héten hiányoztam, mert az ikertesóm, Alexy és én betegek voltunk. –válaszolta, majd meg fordult, mert valaki a háta mögött a nevét kiáltozta.

-Mi az Alexy? –kérdezte Armin a fiútól, akiről most már tudtam kicsoda.

-A PSP-det a teremben hagytad. Ki ez a lány? –kérdezte Alexy.

-Ja, tényleg, Lena ő Alexy, Alexy ő Lena. – mutatott be minket egymásnak Armin.




-Ó…szia, Lena! –köszönt Alexy.

-Szia! –visszaköszöntem.

-Szerintem menjünk órára, mert mindjárt becsöngetnek. -javasolta Armin.

-Támogatom az ötletet. – mondtam.

-Én is. –mondta Alexy.
Beértünk a terembe, majd elkezdődött az óra.
-Gyerekek osztálytársaitok, Castiel és Lysander szeretnének valamit mondani, kérlek, hallgassátok meg őket.

Folytatás következik…..
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése