2014. szeptember 13., szombat

Prológus




Sziasztok!


Lena Smith vagyok egy átlagos 16 éves lány (, de lehet, hogy az „átlagos” kifejezés kicsikét túlzás, de ezt, majd a történet során meglátjátok.) Nem emlékszem arra, hogy mi történt velem 8 éves korom előtt. Nem tudom miért, de engem is érdekelne. 8 éves korom óta nem tudok a szüleim hol létéről. Az a gimi, ahová az árvaházból küldtek bentlakásos volt és csak egyetlen egy barátom volt ott, akit úgy hívtak, hogy Ken, ha rossz volt a kedvem mindig adott egy kis kekszet. Az egyetlen dolog, amit biztosan tudok a 8 éves korom előtti időszakból az az, hogy Lena Smith az igazi nevem, ezt is onnan, hogy mini betűkkel rá van írva a nyakláncomra.

Egy pár szó a nyakláncról: Ez az egyetlen dolog, ami meg maradt a 8 évvel ezelőtti dolgokból. Ez egy olyan nyaklánc, amin egy kulcs van és erre a kulcsra van mini betűkkel rávésve a nevem. Csak néha veszem le, de általában mindig rajtam van.

Na, még annyit elmondok, hogy szeretek zenét hallgatni, kis koromban mindig próbálgattam énekelni, de nem ment ezért 10 éves korom óta nem éneklek. Na, mindegy kezdődjék a történet.

2 megjegyzés:

  1. Szia hogy tudtad megcsinálni a bemutatkozást (prológust) és a fejezeteket??
    Válaszodat köszönöm <3 Így tovább

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Pfu... Jó régen írtál... Na, de nézzük a jó oldalát, ami késik nem múlik. :) Nem értem pontosan a kérdést. Kifejtenéd bővebben?

      Törlés