2014. szeptember 29., hétfő

4. rész



Az első hét viszonylag gyorsan eltelt. Új barátokra tettem szert:


Viola: Ő az új legjobb barátnőm. Rajz órán egymás mellett ülünk (így ismerkedtünk meg). Egy kicsit félénk, de jó fej humoros csaj.

Iris: Vidám természetű, kedves csaj.(ő ül az előttem lévő padban)
 

Rosalya,(Rosa): Jó arc, imád vásárolni és van egy Leigh nevű barátja, akiről előszeretettel beszél.

Kim: Ő egy laza stílusú csaj, aki imádja a motorokat.
 

Capucine: Nem is tudom, mit mondjak róla. Csak egyszer beszéltem vele és úgy éreztem, hogy valami hátsó szándékkal szólt hozzám. Mindig Lisával és Charlottal susmorog.


Charlott: Még nem beszéltem vele.

Lisa: Vele se beszéltem még.
 

Melody: Kedves, szerény és barátságos lány. Szerintem kicsit túlságosan visszahúzódó.

Peggy: A suli újság főszerkesztője. Pletykás csaj, aki mindenbe bele üti az orrát, de elviselhető.

A fiúk közül eddig Castielt, Nathanielt és Lisandert ismerem.  
 

Castiel: Az iskola úgy nevezett ’’rossz fiúja’’. Szereti a rock zenét, tud gitározni és gyakran lóg a suliból.

Nathaniel: Kedves srác. Imádja a krimiket és a cicákat.
 

Lisander: Castiel legjobb barátja. Eléggé feledékeny és nem beszél túl sokat, de kedves srác.

Na, de folytatódjon a történet.

Hétfőn*

Álmosan tekintettem az órámra, de, amikor megláttam mennyi az idő menten kiment az álmosság a szememből. 7:30 na ne már. gyorsan fel öltöztem ettem egy szendvicset, 7:55- re értembe az iskola ajtaján ma biológia az első óránk. Tehát irány a biosz terem. Szinte száguldva mentem fel a lépcsőn, de mielőtt beléphettem volna a terembe Lisa, Charlott, Capucine, meg valami csaj elém lépett.


Folytatás következik…..


1 megjegyzés: