2014. szeptember 13., szombat

1.rész


 
Ma van a nyár utolsó napja, tehát holnap kezdődik az iskola. Én sajnos új suliba megyek, mert a régibe csak azért jártam, mert oda küldtek az árvaházból, úgyhogy muszáj volt legalább 1 évet eltöltenem ott. Kíváncsi vagyok milyen lesz az új suli, azért mert a régit nem bírtam túlságosan. Egy részt nem is voltak barátaim (kivéve Kent), más részt mindig felidegesítettek. Na, mindegy térjünk vissza a jelenhez. Éppen az új lakásomat rendezem be. Ennek nagyon örülök, mert 8 éves korom óta csak árvaházban vagy bent lakásos iskolában laktam.

Másnap*

Miután felkeltem egy darabig a ruhás szekrény előtt álltam, mert nem bírtam eldönteni, hogy mit vegyek fel. Végül e-mellett döntöttem:




Gyorsan megreggeliztem, majd elindultam az iskolába. Mikor beléptem az iskola ajtaján egy nő sétált oda hozzám, gondoltam ő az igazgatónő. Majd a nő megszólalt és azt mondta:
-Jó napot, kishölgy! Én vagyok az igazgatónő. Üdvözöllek a Sweet Amoris Gimiben. Gondolom te vagy az új diák, Lena Smith. Mint tudod a 10. c osztály tanulója leszel. Még ki kell töltened egy pár iratot, amit a DÖK-ös teremben a DÖK elnök, majd átad, de ezen kívül nincs más dolgod. Viszlát, sok sikert.
Miután ezt elmondta olyan gyorsan távozott, hogy elköszönni se volt időm, plusz azt is meg akartam kérdezni, hogy merre van a DÖK-ös terem. Na, mindegy, majd megkérdezek valakit.
-Szia! – mondta valaki a hátam mögött. Én meg fordultam, majd köszöntem neki.
-Szia, én Lena vagyok! – mondtam én.
-Én pedig Iris örülök, hogy megismerhetlek. – mondta Iris.
-Én is örülök. Körbe vezetnél engem, mert még nem ismerem itt a járást? – kérdeztem.
-Persze, gyere. – válaszolta Iris, majd karon fogott és körbe vezetett az iskolában.
 


-Kösz a körbe vezetést Iris, innen már boldogulok. - mondtam én.
-Szívesen, máskor is. Szia! – mondta Iris.
-Szia! – köszöntem el én is, majd a DÖK-ös terem felé vettem az irányt. Egyszer hirtelen egy szőke hajú fiú jelent meg előttem, aki nagyon gyorsan futott valahova, de balszerencsémre én az útjában álltam ezért sajnos összeütköztünk.


Folytatás következik…..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése